gototop

ПАМ'ЯТКА АБОНЕНТУ

Уважно ознайомтеся з даною інформацією, щоб уникнути труднощів під час користування послугою!


Підключення
Перед тим як підписати договір уважно ознайомтеся з його текстом і правилами надання послуг. Надання послуг здійснюється при позитивному балансі особового рахунку Абонента, тобто передоплата на наступний місяць.При підключенні до мережі HitLine Абонент підписує в 2-х примірниках договір. Один примірник залишається у Абонента, другий передається співробітнику компанії.

Оплата
Оплати здійснюються за допомогою терміналів CityPay, карт поповнення рахунку або в офісі компанії без стягнення комісії. Рекомендуємо Вам завчасно (до 5-го числа кожного місяця) перевіряти поточний баланс і проводити оплату. Адреси розміщення терміналів і карток, де можна здійснити оплату, Ви можете подивитися в особистому кабінеті або на нашому сайті.

При оплаті через термінал обов'язково перевіряйте правильність заповнення платіжного документа: в переліку послуг вибираєте HitLine, правильно вказуйте Ваш логін. Зберігайте чеки і квитанції про оплату Послуги для підтвердження платежу. Перевірити свій баланс можна в особистому кабінеті

За допомогою Особистого кабінету у Вас є можливість:
- змінити тарифний план;
- добровільно заблокувати доступ до мережі;
- скористатися послугою «Екстра інтернет»;
- можливість моніторингу статистики трафіку.


Якщо у Вас не працює інтернет

  • Переконайтеся, що послуга оплачена.
  • Перевірте мережевий кабель (підключений до системного блоку, не пошкоджений тваринами і чи не пошкоджена меблями).
  • Перевірте мережеву карту (знаходиться в стані «підключено», повинні горіти лампочки мережевої карти).
  • Перевірте підключення по локальній мережі.
    Для Windows XP,натисніть: Пуск - Панель управління - Мережеві підключення. Правою кнопкою натисніть на «підключення по локальній мережі» - переконайтеся, що вона була придбана.
    Для Windows 7,натисніть Пуск - Панель управління - Центр управління мережами і загальним доступом - Зміна параметрів адаптера. Клацніть правою кнопкою миші на «підключення по локальній мережі» - переконайтеся, що вона була придбана.
  • Уточніть у інших членів сім'ї, не змінювалися чи настройки комп'ютера і з'єднання.
  • Перезавантажте комп'ютер.
  • Якщо немає, то спробуйте самостійно налаштувати свій роутер.Спочатку спробуйте перезавантажити роутер знеструмивши його на кілька секунд. Якщо це допомогло і ця проблема має систематичний характер, Вам слід задуматися про оновлення прошивки роутера, яку Ви зможете знайти на сайті виробника.Якщо ви отримуєте послугу не безпосередньо, а через особистий роутер слід врахувати, що причиною може бути він.
  • Якщо після всіх перерахованих вище дій інтернет не заробив - телефонуйте в службу технічної підтримки: 560-100, (096) 927-01-01, (095) 656-01-01


Якщо Ви переустановили систему

  • Для Windows 7, натисніть Пуск - Панель управління - Центр управління мережами і загальним доступом - Зміна параметрів адаптера. Якщо «підключення по локальній мережі не відображається», необхідно встановити драйвер на мережеву карту (вони знаходяться на диску, що додається до материнської плати або окремо на диску безпосередньо від мережевої карти).Для Windows XP, натисніть: Пуск - Панель управління - Мережеві підключення. Якщо папка «мережеві підключення» порожня, необхідно встановити драйвер на мережеву карту (вони знаходяться на диску, що додається до материнської плати або окремо на диску безпосередньо від мережевої карти).Необхідно перевірити наявність драйвера на мережеву карту
  • Для Windows 7, натисніть Пуск - Панель управління - Центр управління мережами і загальним доступом - Зміна параметрів адаптера. Правою кнопкою миші на «підключення по локальній мережі» - Властивості - Протокол інтернету версії 4 (ТСР IP / V4) - поставте перемикачі в режим «Отримати IP-адресу автоматично, а також« Отримати адресу DNS-сервера автоматично »- ОК. Після цього Ваш комп'ютер повинен отримати всі мережеві настройки: IP-адреса, Шлюз, DNS-сервера.Для Windows XP, натисніть: Пуск - Панель управління - Мережеві підключення - Натиснути на підключення по локальній мережі правою кнопкою миші і Вибрати Властивості - Властивості протокол інтернету (TCP / IP) - поставте перемикачі в режим «Отримати IP-адресу автоматично, а також« отримати адреси DNS-сервера автоматично »- ОК. Після цього Ваш комп'ютер повинен отримати всі мережеві настройки: IP-адреса, Шлюз, DNS-сервера.Одержання налаштувань мережевого підключення
  • Якщо після всіх перерахованих вище дій інтернет не заробив - телефонуйте в службу технічної підтримки: 560-100, (096) 927-01-01, (095) 656-01-01


Якщо Ви плануєте тимчасово не користуватися Послугою

Якщо ви збираєтеся їхати чи тимчасово не бажаєте оплачувати надання послуг - Ви можете призупинити дію послуги на термін від одного до трьох місяців. Під час блокування абонентська плата не стягується.

Для цього Ви можете:

  • подзвонити в абонентський відділ компанії:
    560-101, 560-749, (096) 927-01-01, (050) 135-84-00 Пн — Пт с 9:00 до 18:00
  • подзвонити в службу технічної підтримки:560-100, (096) 927-01-01, (050) 135-84-00
  • призупинити користування послугою через Ваш особистий кабінет.


http://stat.hl.ua

Про мережу

Що таке HitLine

HitLine - це високотехнологічна телекомунікаційна система у Вашому домі. HitLine використовує технологію FTTB (Fiber To The Building - «Оптика до будинку»): оптичний кабель підводиться до будинку і розлучається по квартирах за допомогою мідного Ethernet кабелю. Це дозволяє забезпечити в кожній квартирі якісний доступ до мережі інтернет на максимальній швидкості до 100 Мбіт / с. Технологія FTTB на сьогоднішній день є найбільш прогресивною. Її потенціал дозволяє швидко збільшити ємність мережі в тих місцях, де це необхідно, для надання послуг передачі даних найвищої якості.

Закрыть
Заказ обратного звонка
Оставьте номер вашего телефона и наш оператор перезвонит вам.
Ваше имя
Контактный телефон
Удобное время звонка
Укажите отдел
Тех. поддержка
Абон. отдел
Введите код с картинки