Зворотній зв'язок |
Шановні клієнти! Нам дуже важлива ваша зворотній зв'язок. Ми вміємо слухати, і ми вчимося правильно реагувати на критичні зауваження. Для нас важливі як позитивні, так і негативні відгуки. Якщо ви не змогли отримати необхідну допомогу від нашого Відділу Технічної Підтримки, якщо ви чимось або кимось незадоволені, то ми обов'язково розберемося і допоможемо. Компанія HitLine для поліпшення комунікацій і обслуговування абонентів мережі впроваджує електронну книгу скарг і пропозицій. Абсолютно будь-який клієнт мережі HitLine може залишити свої скарги і пропозиції на форумі в розділі "Книга скарг і пропозицій". Також ви можете відправити прямий запит керівникам компанії. |
Відповідаючи запитам майбутнього, гнучка масштабованість системи HitLine дозволяє простою заміною існуючого телекомунікаційного обладнання без модернізації кабельної інфраструктури в кілька разів підвищити продуктивність Мережі, збільшивши при цьому швидкість передачі даних зі 100 Мбіт / с до 1 Гбіт / с.